PREMIS DEL 15è CONCURS DE RELATS BREUS

Premis literaris 2026, quinze anys ja.

 

Enguany ja complirem quinze   anys consecutius de convocatòria del  Concurs de Relats Breus, quinze anys doncs i tornarem a viure pels vols de Sant Jordi el lliurament dels premis literaris que convoca l’Aula entre els seus socis i sòcies i també una categoria oberta a tothom.

Aquests any serà el divendres dia 24 d’abril a dos quarts de set de la tarda a la A la Biblioteca-Museu Víctor Balaguer

 

Quinze anys continuats celebrant el certamen mostren la voluntat de  seguiment , el consolidar-lo ja com un acte que formi part  de l’imaginari de l’Aula i també la voluntat per estimular la creativitat entre els nostres associats i de les persones en general obrint-lo també als no socis. És una convocatòria modesta , segur, però també és una convocatòria il·lusionada i amb la voluntat de que hi participi el màxim d’autors i autores possibles.

L’espai escollit   tindrà una significació especial el lliurar premis literaris en una biblioteca que té una llarga tradició i que aplega una valuosa col·lecció de volums dedicats a la literatura i a l’estudi  i que a més la va llegar Víctor Balaguer a la ciutat

 

 

Comptarem amb la col·laboració estimable com fa ja temps d’un Quartet de  corda del Conservatori ECMM de Vilanova i la Geltrú que obrirà l’acte. A continuació un membre del jurat (el jurat enguany l’han format La Rosana Lluch, en Joan Martorell, la Mercè Foradada i en Sixte Moral actuant com a secretari l’Albert Sanabra)  farà lectura del veredicte i es procedirà a lliurar els corresponents premis, i acabarà l’acte novament amb la intervenció del Quartets de corda.

Per arrodonir la jornada farem una copa de cava  a l’entrada de l’Escola  Recordeu que l’acte serà a la Biblioteca del Museu Balaguer davant mateix de l’UPC  a dos quarts de set de la tarda i creiem que ben segur que un any més la vetllada serà un èxit.